Postări populare

sâmbătă, 24 noiembrie 2012

PRIMARIA SI FACEBOOK

       Acu doua zile trece cineva pe la mine si-mi spune,ba da te-ai luat de consilierul USL ca a impodobit gardurile cu afise electorale,la care am ramas surprins stiind ca acea persoana nu are acces la asemenea informatii el luand la cunostinta de cele scrise de mine prin alti intermediari.Intreband-ul de unde a suflat informatia imi spune,am trecut pe la primarie si am citit acolo.
       Drept sa va spun eu am cam o luna de cand nu am m-ai fost pe la primarie si poate intre timp s-o fi pus vreun monitor dintrala cu atingere tactila prin sala de asteptare si fiecare care cum intra si asteapta o hartie de la stampilat se cupleaza la facebook ca sa se pune la curent cu noutatile din comuna si sa treaca timpul mai repede.
      Asa ca domnule primar eu nu cred ca daca vine cineva la primarie cu treaba si cere sa i se deschida o pagina de facebook. fie el si consilier local punetii intai sa plateasca o taxa de timbru pentru a aduce ceva banet la bugetul local.
     Aaaaa si inca ceva,daca nu puteti afisa declaratiile de avere pe site-ul primariei ne multumim si daca le publicati pe facebook ca si asa e la moda.
     Semneaza,
                     Stiti voi cine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu