Postări populare

joi, 4 aprilie 2013

A.P.I.A ASTEPTATU SI PISATU

             Venind vremea sa declari culturile pe 2013 obligatoriu revine durerea de cap si asta deoarece daca reusesti sa-ti termini treaba intr-o zi esti boier Bibescu.
             Azi o sa va povestesc pe scurt cum a descurs o invitatie la A.P.I.A.incepand de la orele 08.00 a.m.cand am plecat de acasa si pana la 08.00 p.m.pana am ajuns acasa si asta cu noroc ca daca nu eram tare-n clanta cred ca m-ai pierdeam o zi pe la ei.
             Deci cum va spuneam am plecat de acasa de la ora opt cu toate ca prezentarea mea la APIA era la ora 15.00 dar ca tot romanul care pleaca m-ai devreme ca sa prinda loc la coada ce-am zis hai s-o iau din loc ca cine stie cei pe acolo si rau am facut ca ce-am uitat e ca traiesc in Romania unde la orice institutie bugetara m-ai sunt si angajati care se misca in reluare.Ajungand la APIA primul lucru pe care l-am verificat a fost sa vad cam cine este in fata mea ca sa stiu cat am de stat si apoi sa-mi golesc vezica ca prea apasa dar ce sa vezi de jur imprejur numai garduri toalete nexam asa ca punete si cauta si unde credeti ca am gasit una tocmai la piata si cu asta am vazut si eu ce gospodar au la primarie bacauanii deci atentie la Bacau daca nu esti atent cunoscator in WC-uri risti sa te pisi pe tine.
             Pentru moment toate bune si frumoase ca dupa pisare te simti mai altfel asa ca am reusit sa ma delectez cu o cafea dupa care m-am intors la locul cu pricina adica la APIA pe la ora12.00 ca de poate doamna se misca si terminam si noi mai repede da de unde frate ca ea pana atunci din zece persoane abia facuse doua si stai si stai si timpu trece se face ora 13 apoi ora 14 si apoi ora 15 cand de trebuie sa intru si eu ca doar asa scrie pe invitatie la ora 15 ma ridic de pe scaun si dau sa intru pe usa cand ce sa vezi niste contarani de-ai mei striga,ba baiatu da ce te impingi in usa te trezesti ca pe timpu lu Plumbuitu la coada la lapte acu suntem in democratie asa ca stai nitel matale la coada ca m-ai suntem si noi pe aicea si ca un baiat civilizat am ascultat de ei m-am asezat pe scaun si am inceput sa turui pana cand dintr-un birou iese o doamna buna  care foarte mirata ma intreaba ce nu-mi convine.Explicandu-i cum stau lucrurile si amenintand-o ca dau in judecata APIA pentru timpul pierdut a inceput cucoana sa dea ordine pana cand doamna repartizata la Lipova a schimbat intra patra si in patru ore a facut cat in opt.
             Si uite asa a trecut o zi din viata mea pentru treizeci de minute petrecute in biroul unei doamne care nu gaseste-a patra decat daca-i dai sefa pe cap.
             Semneaza,
                            Rabdare si tutun.
             P.S.Pentru persoanele care urmeaza sa mearga la APIA cautati pe acasa niste rabdare impachetati-o bine si cand vedeti ca va enervati m-ai dati drumul la cate o nitica de rabdare ca poate asa o sa vi se para ca trece ziua mai repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu