Postări populare

joi, 11 aprilie 2013

CINE A VOTAT CU U.S.L-UL

             Chiar asa,stau si ma intreb de ceva timp cine a votat cu uselistii,de unde dracului or fi scos astia aproape 70% din mandate ca acu cand vine cate unu pe la mine si ii pun in fata cam ce fac astia de la USL  acum majoritatea imi zic ca sa-i ia dracu pe aia care i-au votat.
              Ce ma mira cel mai mult ca cei ce spun ca sa-i ia dracu cam tot aia sunt si care au votat ca dragii mei pe la sectia de votare din Valea Hogei din toti participantii la vot ii cam numeri pe degete pe cei ce nu au votat cu U.S.L.-ul asa ca macar aveti bunul simt si recunoasteti ca ati c-am luat-o in freza la greu.
              Dar ce sa-i facem asta e,o sa ne invatam si cu birurile astea noi ca de,daca tot asa ati fost invatati si pe timpul Plumbuitului cu cote si cu munca la colectiv nimeni nu va poate dezobisnui,iar eu o sa am rabdare sa-mi creasca copilul si poate atunci cand el va fi mare nu o sa m-ai aiba de dus o lupta cu generatia cu izm de comunism.
               Semneaza,
                              Ala de dreapta.
               P.S. Dar nu liberal cu iz de stanga.
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu