Postări populare

marți, 23 aprilie 2013

SI CATEII MERG IN RAI

             Acest titlu apartine unui desene animat dar ce ma face pe mine sa ma gandesc la acest desene animat este ca pe suprafata pamantului El a lasat niste oameni care au sufletul de mii de ori mai rau decat al unui caine.
             Scriu aceste randuri deoarece cateaua mea se lupta de o saptamana cu otrava din organism,puiul ei fiind mai mic a decedat din cauza unui nemernic care le-a aruncat peste gard asa zisele hapuri.Stau si ma gandesc cum pot unii oameni sa aiba sufletele mai intunecate decat sufletul unui caine,ce fel de oameni sunt aceia,sunt niste lasi care nu au curajul sa priveasca in ochi un caine pe care cu buna stiinta vor sa-l omoare.
             Dar cine sunt eu ca sa-i judec,sper ca El sa aiba grija de cei ce fac asemenea fapte si sper ca in momentul cand se pregatesc sa treaca pe celelalt taram sa sufere macar o saptamana asa cum sufera un caine cand este otravit.
             Multa lume zice ca ce e un caine pana la urma urmei dar tot aceiasi lume nu stie ca acel caine este ca si fratele fiului meu,amandoi se joaca,baiatul imparte mancarea cu el si chiar si patura cand ii prinde somnul la umbra unui copac,cum credeti ca a reactionat fiul meu cand a gasit catelusa moarta,cum credeti ca ma gandesc la ce raspuns sa-i dau cand ma intreaba daca si mama catelusei o sa moara,va spun cinstit NU STIU.
           Tot eu.
                   
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu