Postări populare

vineri, 19 aprilie 2013

VORBE DE DUH

                De un an de zile nu exista ca macar o data pe luna sa nu-mi spuna cineva ca vezi ai grija cum mergi pe unde mergi,sa nu iesi noaptea pe afara ca o sa ti-o cam iei pe coaja.Drept sa va spun eu cam stiu ca sunt unele persoane care chiar isi doresc acest lucru mai ales ca una dintre ele a si facut acest lucru acu vreo cinsprezece ani si eu nu uit deoarece in comparatie cu altii am deviza ca bataia si futaiul se intoarc,dar nu le-am trecut inca pe lista cu prioritati.
              Dar de ieri am inceput sa-mi pun nitel mintea la contributie si sa-mi aduc aminte de o zicere care suna cam asa,,daca vezi ca unul e prost si nu stie de gluma cel mai bine e sa il ocolesti si asta numai din cauza duhovnicului meu care venind pe la mine cu molifta postului la plecare a reusit sa-mi capteze atentia cu urmatoarele,,profesore ai cam suparat multa lume asa ca ai grija cum te feresti si in special noaptea,,.
               Asadar daca si preotul din sat stie ca o sa o iau pe cocoasa nu e de glumit dar daca tot vreti sa ma cocosati eu va dau un sfat care vine de la Mantuitor,,ridica piatra si loveste persoana vinovata numai daca tu esti nevinovat,,.
               Cu aceste spuse eu totusi o sa va spun ca dracu nu e chiar asa de negru precum credeti deoarece eu am avut sansa sa stau de vorba cu el si drept rasplata m-a lasat pe pamant sa fac misto de cei ce nu prea se dau cu legalul.
               Semneaza,
                               Seful Purgatoriului.
               P.S. Cand veniti sa ma cocosati sa va luati catuia cu tamaie si sticla cu aghiazma,ca eu stiu daca cu altceva ma puteti pune la pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu