Postări populare

joi, 11 iulie 2013

COMISIA DE PENSIONARE PE CAZ DE BOALA E DE CACAT

               Da domnilor si doamnelor este asa cum am scris in titlu si daca din greseala celor din comisie nu le convine titlul poate sa-l si manance si asta deoarece eu chiar nu m-ai inteleg cum merge dosarul pentru pensionare la aceasta comisie.
              As fi vrut sa pun si o fotografie asa pentru deliciu(se pastreaza la arhiva) dar m-am gandit ca o sa iasa treaba urat tare de tot pentru ca iti vine sa dai cu barda in Dumnezeu cand tu persoana operata de pancreas esti trimis la munca cu epitetul mai animalule nu ti-e rusine sa te pensionezi la varsta ta iar un betiv e scos la pensie pe caz de boala si drept sa va spun eu cred ca ministrul asta al sanatatii s-a tampit de tot ori nu stie ce fac comisiile de pensionare ori a dat liber la pensinare pe caz de betie ca de asta e boala grea nu o banala operatie de pancreas iar romanul cu cat este mai beat si cu lovele in buzunar cu atat mai repede voteaza cu USL-ul.
               Va dau cuvantul meu de onoare ca eu chiar nu stiu ce sa m-ai cred as vrea sa scriu despre mai multe persoane dar sunt sigur ca o sa le sara mustarul si chiar nu am chef sa ma cert si cu ei dar trag speranta ca poate vre-un prost cu functie in stat o sa citeasca ce am scris si poate o sa se sesizeze si o sa ia masuri,oricum abia ieri am aflat ca din umila mea contributie la bugetul de sanatate trebuie sa m-ai alimentez inca  un betiv,care la ce noroc are acum cu pensia sigur cand se trezeste o sa-si plateasca si pomelnicul ca vorba aia de baut la crasma iar de rugat sa vina pensia la biserica.
                Semneaza,
                                Cetateanul beat crita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu