Postări populare

luni, 1 iulie 2013

SUPARARE DE CONSILIER

                                              Draga domnule consilier,
             Sa nu crezi cumva ca vreau sa-mi cer iertare pentru ca te-am publicat pe face ci sa-ti amintesc nitel de istoria acestei comunitati in care mataluta te-ai nascut,crescut si ai slujit statul de drept comunist cat ai putut pana la revolutie timp in care ai  facut ce-ai vrut.
             Eu nu vreau sa dezgrop mortii asa ca cel mai bine e sa ne vedem fiecare de treaba noastra adica,mataluta sa fi acel consilier local care sa se lupte pentru comunitatea sa si nu pentru prosperitatea sa iar eu sa raman acelasi om care sa scrie  despre ce faceti voi alesii cu bune si rele.
             Drept pentru care,la acuza mataluta ca bunicul meu l-ar fi impuscat pe acel mort gasit de un om si comentat de  voi tin sa te anunt ca prin absurd ar fi adevarat in acea vreme bunicul meu era concentrat in razboi si pentru apararea tarii eu cred ca avea dreptul sa impuste dusmanii atata timp cat era numit jandarm comunal si se acupa de linistea publica,de hoti si de cei care nu le ajungea ce aveau in asternut si umblau si pe alta,,CARARE si nu era cum erau altii care stateau si fumau pana li se inroseau degetele si buzele de la nicotina si basca cand au venit comunistii erau cei mai indreptatiti sa imparta pamantul gospodarilor intre ei ca sa realizeze marea colectivizare.
             Asadar iti spun inca o data ca politica din ziua de azi  nu mai este cum a fost pe timpul lui Ceausescu cand daca nu-ti convenea ceva anuntai imediat partidul sau securitatea ca vezi doamne ala a  mancat cacat in plus,azi am dreptul sa te scormonesc unde vreau eu si cum vreau eu deoarece esti o persoana publica si nu ai nimic de ascuns iar daca nu-ti convine nu ai decat sa-ti dai tu demisia si sa-i lasi pe alti care tin la tavaleala si care poate chiar ar dori sa faca ceva pentru comunitate.Iar daca am facut o scoala in plus nu am facut-o ca sa ma destept am facut-o ca sa-i educ pe copii si sa-i invat cum ar trebui sa voteze ca sa nu mai incapa tarisoara asta pe mana turnatorilor la securitate,a fostilor comunisti si mai nou a celor care se folosesc de politicienii analfabeti pentru a fura tara.
           
             Semneaza,
                             Valul de plasa de gard.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu