Postări populare

marți, 9 iulie 2013

SA LE INCHID GURA UNORA

           Pentru ca exista unii care inca comenteaza la adresa acestuia de pe certificat am reusit sa gasesc prin toate documentele stranse de-a lungul anilor acest certificat pe care scrie asa pentru unii care au invatat sa ia note pana la zece cam de ce erau in stare sa faca copii de pe aceste meleaguri in conditiile in care tatal era la razboi iar ei copii erau oropsiti la munca campului dar culmea este ca aveau timp si sa invete.
           Scriu aceste randuri numai pentru a le arata unora care daca au reusit sa faca o scoala de meserii pe timpul comunistilor si aia stim noi cum se facea mai ales daca aveai si carnetul rosu la buzunarul de la cur daca nu el  macar unul din familie ajungeai mare sef la vreo moara de vant si culmea acuma tot ei spun ca ce mare destept era cel de pe certificat.
           Ei dragi mei acest nume de pe certificat este al tatalui meu si nu va pot spune decat ca ma mandresc cu el si daca acel cineva care a spus ca cine e familia Raileanu in Valea Hogei  are puterea sa-mi combata acest certificat cu al tatalui sau ma inchin in fata acestuia iar daca nu poate nu pot decat sa-i transmit pe aceasta cale ca astia sunt Railenii acei clacasi care s-au aciuat pe meleagurile lui Hogea si care va spun sincer daca nu venea comunismul ca sa-i ajute pe cei far de pamant azi nu prea mai aveau urmasi pe aceste meleaguri,dar asta e norocul tine tot cu calicul.
               Semneaza,
                               Raileanu Vasile.
                P.S.Si pentru acel ce imi spunea ca eu si fiul meu nu vom incapea in aceasta comunitate deoarece eu nu pup pe cine trebuie nu pot sa-i transmit decat un singur lucru,eu o sa raman in aceasta comunitate doar pentru simplu fapt ca vreau sa-ti fac in ciuda pentru ca acel om trecut pe certificat nu poate decat sa se mandreasca cu urmasii lui si in special cu cei pe care mataluta nu prea ii vrei in comunitate.
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu