Postări populare

luni, 8 iulie 2013

TARANUL ECOLOGIST(4)

Va promiteam ca o sa m-ai scriu despre aceste dispozitive de facut compost atunci cand o sa le m-ai gasesc si alta intrebuintare. Si uite ca  am m-ai gasit una si asta datorita faptului ca unele persoane care isi deverseaza materiile fecale pe unde apuca si care culmea sar de cur in sus cand sunt vinovate dar si arunca vorbe precum ca o sa-mi sara mie scaunul de sub cur ca din alta parte nu prea are mi-a venit urmatoarea idee
          Stimabile doamne tin sa va anunt pe aceasta cale ca puteti urma exemplul altei doamne care a platit acatiste sa nu-mi mearga bine pentru ca i-am daramat casa ca efectiv ma doare la bascheti de liturghiile si de scrierile voastre pe unde apucati ceea ce nu stiti voi e ca eu acu vreo cativa ani am facut un alt pact decat cel de la nastere si mare lucru sa nu care cumva prietenul meu sa va impinga de la spate cu furca aia pe care o itrebuinteaza cand e de serviciu la cazane.
          Asadar lasand amenintarile la o parte eu va spun urmatoarele,daca prin absurd mai sunt si alte persoane care nu-si pot construi o fosa septica va aduc la cunostinta pe aceasta cale ca primaria din comuna mai are asemenea obiecte care daca ai putina imaginatie si chef de treaba le poti folosi si in acest scop iar daca nu va pricepeti urmati pasii urmatori:
 -se ia una bucata harlet si una bucata lopata si se sapa o groapa putin mai mare decat obiectul din imagine,dar atentie groapa sa fie undeva prin fundul bataturii,
 -se intoarce obiectul cu curu in sus nu ca in imagine si se introduce in groapa,
 -se racordeaza teava de la tronul de portelan,
 -se pune un capac semnalizat cu una bucata carpa galbena infipta intr-un par ca sa nu cumva sa cazi in el din greseala si gata fosa.
           Daca sunteti mai multi membrii in familie va recomand sa aveti cate una de caciula in asa fel incat in perioada de contract de opt ani sa puteti recicla macar de cateva ori materialul pus.
           Semneaza,
                            Taranul ECO.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu