Postări populare

joi, 24 mai 2012

CUM POTI FACE O MASINA PRAF?

        Simplu,treci cu masina peste pietrele basculate pe drumul judetean ce trece prin comuna Lipova.La recomandarea doctorului meu mai nou trebuie sa merg cel putin 5 km. pe zi,zis si facut, mi-am luat inima in dinti si hai la mers pe marginea drumului.Toate bune si frumoase pana cand a trebuit sa ma feresc de masinile care treceau deoarece si ele la rindul lor se fereau de pietrele trimise de domnul Benea pentru refacerea infrastructurii drumului judetean.Am stat de curiozitate si m-am uitat sa vad daca are cineva curajul sa bage masinuta prin acele mici tronsoane pietruite si ce sa vezi ,toti le ocolesc.Domnule primar luati-o putin pe doamna Octavia la o tavaleala prin acele tronsoane pietruite de dumneavoastra si vedeti cam cat tine?Va dau un sfat gratis,ocolitile si dumneavoastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu