Postări populare

sâmbătă, 26 mai 2012

DE CE ACUM?

         De cand am inceput sa scriu pe acest blog toata lumea ma intreaba de ce tocmai acum scriu aceste lucruri la adresa domnului primar.Dar ca sa nu-mi bat gura pentru toti va spun drept si raspicat ca este ,,razbunarea prostului,,.Asa a catadicsit domnul primar sa vorbeasca la adresa mea din cauza unui material publicat pe face book prin care se arata ca dumnealui a fost colaborator al securitatii.Eu stiu ca adevarul doare,dar daca dumnealui nu are curajul sa recunoasca acest fapt eu am incercat sa-i aduc aminte de tineretele sale pline de elan turnatoresc.Cel m-ai bine pentru domnia sa ar fi fost [daca ar fi avut sage-n teava] sa fi recunoscut in fata oamenilor din aceasta comuna,dar el nu, deoarece ne crede prosti pe toti cei ce nu suntem cu el sau ca el.Iar pentru persoanele care nu cred,rugati neamurile de la Bacau sa va scoata la imprimanta materialele dorite ca adresa v-o dau eu.
        Semneaza cum a zis primarul,PROSTUL FAMILIEI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu