Postări populare

luni, 7 mai 2012

DUSMAN SAU PRIETEN

        Surpriza.Dimineate cand mi-am deschis contul de face book nu-mi venea sa cred cine imi cere prietenie.Am inchis si am redeschi contul crezand ca este o iluzie optica,dar nu, era persoana care ma face cu ou si cu otet pe BLOG.Doamna draga, eu cred ca dumneavoastra suferiti de dubla personalitate si asta am descoperit-o citind o postare de-a dumneavoastra pe contul de face unde aveti niste exprimari suave si delicate in comparatie cu vocabularul postat pe blogul meu.Pe cuvantul meu eu acum nu stiu ce sa fac,sa va dau acceptul sau sa va ignor,pentru ca nu stiu cu ce personalitate o sa am de-a face,imi pare rau dar chiar nu stiu ,sunt intr-o situatie in care trebuie sa joc la doua capete si asta nu imi place.Dar cred ca o sa urmez zicala,,Fereste-ma Doamne de prieteni ca de dusmani ma ocup eu,,.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu