Postări populare

joi, 17 mai 2012

SPUN MINCIUNI

          Da este adevarat,acum cateva zile am scris despre marea asfaltare de 6 km.dupa o informatie cam necredibila. Da, am scris ca primul tronson de asfalt al DJ Plopana-Satu Nou ar avea 6 km.Ieri am primit un mesaj ca ceea ce am scris eu nu este adevarat, este o minciuna,deoarece in realitate nu sunt decat 3,4 km. de asfalt masurati cu kilometrajul de bord al masini.Ei ce sa fac daca ascult de la cine nu trebuie,ajung si mincinos  dar acum va rog sa ma credeti poate persoana respectiva a spus ca sunt sase kilometri cumuland ambele sensuri iar eu nu am inteles bine.Dragi cititori va rog sa ma scuzati de greseala facuta,dar eu cred ca distanta s-a redus din cauza ultimilor ploi,cica intra si asfaltul la apa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu