Postări populare

marți, 22 mai 2012

ZIUA MONDIALA A BIODIVERSITATII

           Cand am vazut azi ce alai este la scoala unde invata baiatul meu am crezut ca doamnele care au adus elevii la scoala lui fiimiu vor face niste ore pe tema ecologizarii spatiului in care traim.Dar nu a fost sa fie asa,fiul meu a facut azi matematica si romana,nu imi pare rau e bine si asa,dar ce ma deranjeaza este faptul ca dascalii  cand este cate o asemenea zi nu-si fac timp cateva minute sa le explice la copii de ce se sarbatoreste acea zi.Nu de alta dar nici in ziua de azi copii care cumpara un produs din magazin si il desfac pentru consum nu stiu sa foloseasca tomberonul de gunoi; il desface si arunca ambalajul pe jos,bea sucul si arunca petul in sant,etc.Stimati dascali nu o luati in nume de rau dar asta e realitatea,in loc sa bata mingea sau sa se fugareasca in jurul scolii li se poate explica macar o data pe an cum putem pastra curatenia in aceste locuri minunate lasate de la Dumnezeu.Nu stiu daca sunt in masura sa dau asemenea sfaturi dar pe langa matematica, romana si alte materii putem sa dam si putine lectii de ecologizare la acesti copii minunati pe care ii avem macar de ZIUA MONDIALA A BIODIVERSITATII.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu