Postări populare

duminică, 9 iunie 2013

APA DE PLOAIE

                Nu o sa mai atasez si imagini deoarece cel ce trebuia sa le vada le-a vazut sigur de la etaj ca la ce masina are putea sa vina apa dublu pe ulitele satului ca oricum tot nu-i ajungea apa la pedala de frana.
                Dar nu asta ma deranjeaza pe mine deoarece poti sa fi tu si presedinte de stat si in fata puhoaielor tot nu te poti pune,in schimb daca tot esti alesul comunei puteai cel putin sa-ti sui si tu fundu in Rover dupa slujba si sa vezi si tu a doua zi cam ce a ramas in picioare si ce s-a sricat,ce fel de apa este prin fantani ca de,eu nu te-am votat si nu am pretentii dar sunt cei multi care au dat cu stampula pentru tine si azi te trimit in origini.
                Ups,sa-mi trag una am uitat ca azi e Duminica si vorba aia e zi lasata de la Ala de sus pentru odihna,scuzati-ma iubit conducator o sa asteptam pana maine cand doamna Octavia incepe lucrul si poate face si o vizita de lucru pe la babele vaduve de prin Valea Hogei pe care era sa le duca apa la canal cu tot cu stampula pusa pe USL,si care o sa bea Coca Cola pentru ca apa din fantani e cu mal.
                Apropos daca le-a intrat apa in casa si sunt asigurati sa-i invat de bine sau le rezolvi tot tu problemele.
                Semneaza,
                                Baba KATRINA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu