Postări populare

duminică, 9 iunie 2013

CONTINUARE LA APA DE PLOAIE

             Nu stiu daca o fi citit sau nu dar cert e ca dupa slujba de Duminica Roverul a trecut si dus a fost nu stiu unde dar a trecut,multa lume si-a dat cu parerea ca cica s-ar fi dus la Satu Nou pentru ca acolo ar fi fost mai catrastofal dar cine stie,insa problema nu e alta ci faptul ca cel mai revoltat este un consilier local care a mutat nitica apa prin ograda deoarece principalii vinovati sunt cei ce nu si-au facut santurile de scurgere a apei de pe marginea D.J.
             Domnule consilier tin sa te anunt pe aceasta cale ca santurile aferente D.J.apartin acestora iar de curatirea acestora se ocupa cei care le au in intretinere asa ca mai pardon dar aici descurcate cum poti,iar in privinta santurilor comunale nu ai decat sa vorbesti cat vrei ca nu suntem gospodari pentru ca eu de un an de zile nu am vazut absolut nici o miscare din partea voastra a celor ce ridicati mana doar pentru semnatura de la inceput de luna si aici ma refer stric la functia pe care o detineti,asa ca nu pot sa zic decat ca cel din poveste,baiete iti dau ordin sa faci un bici din cacat dar sa si pocneasca drept pentru care baiatul i-a raspuns, daca esti atat de destept te rog sa-mi dai un model.
             Scriu aceste randuri pentru ca nu am vazut nici o initiativa din partea voastra a celor care conduceti spre prosperitate aceasta comuna in privinta intretinerii santurilor ci doar sa stati cu mainile in san si sa-i laudati pe unii care isi fac drumuri pe cheltuiala lor iar tu sa-i promiti ca o sa aduci una,doua masini de balastru doar daca o sa-ti aprobe consiliul local cand o sa propui tu acest lucru
             Asa ca daca vreti ca pe viitor sa nu mai plecati cu coada-ntre picioare cand  votanti va iau la rost la o discutie cat de cat omeneasca simplu meu sfat e sa nu comparati anii de dinainte de 90 cu cei de acum deoarece in zilele noastre avem dreptul la opinie indiferent daca va place sau nu,in zilele noastre ordinele si sfaturile se dau din mijlocul comunitatii nu din birouri ca pe timpuri cand cei cu ceva functii taiau si spanzurau.
             Drept pentru care eu imi rezerv dreptul chiar daca nu v-am votat pentru functia pe care o detineti impreuna cu cei ce v-au votat sa va intrebam ce putem face pentru ca pe viitor sa nu se mai intample asemenea nenorciri si sa vedem cum putem sa ne protejam fara sa asteptam bani de la guvern,eu v-am mai transmis ca daca se citeste bine ce atributiuni are un consilier local se pot face multe in comunitatea unde locuiti dar asta inseamna sa stati in mijlocul oamenilor si ce este mai important e sa nu ii tratati de la nivelul functiei pe care o aveti nu de alta dar peste trei ani s-ar putea sa deveniti un simplu cetatean al comunei si e pacat sa nu fie lasat loc de SA TRAITI BINE.
             Semneaza,
                             Baba KATRINA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu