Postări populare

vineri, 5 septembrie 2014

CAND AM DREPTATE AM

                 Nu cu mult timp in urma un cetatean de nadejde al satului natal il acuza pe bunicul meu ca e un criminal pentru simplu fapt ca se gasise scheletul unui om in gospodaria unui consatean.Degeaba am incercat eu sa-i explic cum sta treaba cu acel schelet ca nu e singurul ci trebuie sa fie trei deoarece stiam din povestile bunicului meu ca a participat ca MARTOR la executarea a trei soldati rusi dezertori de catre NKVD el fiind pe atunci militar rezervist si se ocupa cu ordinea in comunitate.
                 Asa ca domnule acuzator tin sa te anunt pe aceasta cale ca indiferent cat de destept te poti crede si chiar daca eu unul sunt mult mai mic decat dumneata eu am avut sansa sa am niste inaintasi care au avut ce sa lase generatiilor urmatoare si aici ma refer strict la cam tot ce s-a intamplat in aceasta comuna datorita faptului ca IQ-ul lor era cat decat mai mare decat al altora iar eu tin sa te anunt ca fata de altii am bagat la bibilica cam tot ce s-a putut povestii despre multe evenimente petrecute in aceasta comunitate.
                 Drept urmare sa sti ca nu neaparat accept sa-ti cer scuze pentru afirmatia calomnioasa facuta la adresa bunicului meu pentru ca stiu ca esti prea orgolios dar sa sti ca eu cand zic sau scriu ceva este adevarat.
                  Semneaza,
                                   Raileanu Vasile.
                  PS.Vezi ca zilele astea s-a gasit si al doilea schelet iar propietarul a venit si mi-a dat dreptate,imi pare rau totusi ca nu a fost televiziunea sa te filmeze ca tare-ti mai place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu