Postări populare

joi, 11 septembrie 2014

TOT RADIOSANTUL E MAI BUN

              Cu ceva timp in urma primaria isi facuse o pagina de promovare de te durea capul,acu te doare capul ca nu gasesti nimic actualizat pe pagina de vreo trei ani asa ca daca vrei sa afli ceva musai trebuie sa-ti cari besinele pana la afisierul din fata primariei sau sa te ridici in varful picioarelor ca sa vezi ce e lipit pe geamurile de la holul ce duce la primar.
              Scriu aceste randuri pentru ca azi mi-a fost dat sa aflu ca numarul salariatilor din primarie o sa creasca in urma unor examene tinute cam pe sest pentru ocuparea unui post la Asistenta Sociala si unul la ISU,pana aici toate bune si frumoase ca daca am timp sa-mi depun dosarul poate particip si eu doar asa in dorul p**i ca de castigat sigur nu am nici o sansa ca cica deja sunt cunoscute personalitatile care concureaza de pe locul doi dar ocupa postulsi apoi cum p**a mea sa ma bag taman eu in gasca de cumatri,nasi,fini,cumnati si alte neamuri.
              Daca pana acum am stat si mi-am vazut de treaba mea si am inchis ochii acum chiar ca o sa intreb si eu autoritatile cam care sunt modalitatile de ocupare a unui post de bugetar ca mie tare-mi pute a nitica coruptie pe plan local.
              Semneaza,
                               /di:/en/ei/.
              PS.Din greseala mi-au parvenit si numele celor care o sa ocupe posturile,ba daca la Asistenta Sociala merge o femeie nu stiu cum o sa se descurce femeia de la ISU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu