Postări populare

duminică, 28 septembrie 2014

GHEORGHE VRANCEANU VAZUT PRIN GAURA DE CIOT

            A fost odata cand incercam sa scoatem in lume mandria satului pe cel ce a fost,este si va fi cel mai mare matematician al tarisoarei noastre,numai ca azi datorita unor mandrii prostesti am ajuns sa stergem pe jos cu cel ce se numeste Gheorghe Vranceanu.
             Cu cativa ani in urma cand bustul matematicianului sedea prin surele de paie o mana de oameni s-au hotarat sa ridice un soclu si sa aseze bustul in fata casei in care s-a nascut si unde a facut primii pasi in viata profesorul,totul a fost perfect fiecare a contribuit cu ce a putut si aici ii pomenesc pe toti profesorii de matematica in frunte cu domnul Radu,pe tatal meu care m-a ajutat la constructia soclului precum si pe propietarii actuali ai casei care pana acu ceva timp in urma cand dupa cum vedeti in imagine acestia  au hotarat sa-si modifice gardul si au si facut-o numai ca la inaltimea pe care o are este imposibil sa vezi ce se afla dupa acesta.Acest lucru pe mine m-a deranjat si cu ceva timp in urma am apelat si la preotul paroh sa vorbeasca cu propietarii sa ne cedeze noua bucatica de pamant aferenta soclului cu bustul cu scopul de a o intretine si de a ridica si o troita inchinata dascalilor care au pus tocurile in mana copiilor din comuna Lipova numai ca ce sa vezi propietarii dupa ce ne-au respins politicos au dat bustul jos si l-au bagat in casa pe motiv ca nu e pazit si ei nu pot sa fie raspunzatori daca cineva il fura.
              Eu de felul meu sunt foarte incapatanat si in urma cu cateva zile in urma cand am fost la acestia la un praznic unde pe pomelnic a fost trecut si profesorul am mai incercat inca o data de a-mi pune planul in aplicare si am primit acelasi raspus negativ de la propietari numai ca de data asta motivul a fost altul si acela ca in timpul mandatului primarului Costel Baciu acesta ar fi impropietarit abuziv alta persoana pe pamantul de drept al profesorului si pentru acest lucru urmasii mi-au dat acordul ca daca tot vreau sa fac troita si soclul sa o fac unde a dat primarul pamantul adica la Bucur si nu oriunde ci pe cei 1000 de metri patrati obtinuti abuziv de acesta.
              Asa ca datorita prostiei si arogantei unui edil care a futut pamantul cum a vrut el pentru a obtine voturi am ajuns sa terfelim memoria unui om care in momentul cand a ajuns sa aiba ceva influenta la Bucuresti primul lucru care l-a facut pentru comuna a fost sa puna o varba buna ca sa le pietruiasca drumul la taranii lui care au ramas in urma sa nu mai mearga prin glodurile pana la genunchi,iar noi drept recunostinta ce facem il folosim pe post de santaj.
               Sa ne fie rusine pentru ca nu suntem in stare sa facem un colt cat de mic pentru cel cu care zicem noi ca ne mandrim,Acad.prof.univ.dr. Gheorghe Vranceanu.
               Semneaza,
                               Raileanu Vasile.
               PS.Domnilor consilieri locali din Valea Hogei iata un subiect la care se poate reflecta si cand mai aveti sedinte de consiliu poate aveti curajul sa propuneti si voi ceva pe aceasta tema iar daca nu va pricepeti nu aveti decat sa ma invitati si o sa arat eu ce se poate face.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu