Postări populare

duminică, 14 septembrie 2014

VORBA DIN BATRANI

               Tatal meu Dumnezeu Sa-l ierte avea o vorba:ba daca sti ca nu poti sa-ti controlezi vorbele-n lume stai acasa nu fi prost.Vedeti voi,nu tot timpul se aplica dar ieri fiind invitat la un praznic la o ora cand de obicei sunt la servici nu am putut onora invitatia cu toate ca daca ma zbateam putin puteam sa asist si eu la clenciul dintre doi consilieri participanti la praznic.Eu unul nu am ajuns la praznic dar toti cei ce au fost au povestit cam la fel ceea ce s-a intamplat.
               Acu daca erau din aceiasi tabara mai ziceam si eu dar cand colo ce sa vezi unul e consilier local politic iar celalalt e consilier bisericesc si cand se intalnesc polii magnetici ori se pupa ori se fugaresc depinde de cum se lovesc
               Aduc aceste fapte la cunostinta publicului cititor doar ca sa le arat ca in momentul cand la locul potrivit NU e omul potrivit treaba e de tot cacatul si asta doar datorita celor ce voteaza si care nu comenteaza la unele decizii de numire a consilierilor bisericesti drept pentru care eu ii invit pe cei doi sa-si caute la sefi hartiile cu ce au voie si ce nu au voie pentru functia pe care o ocupa si in special ii rog pe sefii celor doi sa-i puna nitel la punct iar daca nu pot eu ii sfatui sa se debaraseze de astfel de elemente pentru ca nu fac altceva decat sa ne faca de cacat comunitatea.
                Si inca ceva care e valabil pentru toti,cand mergeti la un praznic lasa-ti dracului politica si promisiunile electorale pentru ca acolo nu e loc decat de pomenirea celor ce v-au lasat pe lumea asta.
                Semneaza,
                                Toma necredinciosul.
                PS.Daca voi sefii celor doi nu aveti timp spuneti-mi mie si eu imediat le scot la imprimanta cam cu se mananca functiile pe care le ocupa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu