Postări populare

vineri, 26 septembrie 2014

CINE-I STRICA SOMNUL PRIMARULUI

                 Ca sa aiba un somn linistit si sa nu-i fie deranjat sistemul ocular pe timpul noptii imparatia sa a dat ordin sa nu mai arda iluminatul public ca il deranjeaza si nu se poate concentra asupra muncii pe care o are de desfasurat a doua zi.
                  Si uite-asa in toata comuna daca iesi noaptea afara sa vezi si tu la cine latra caini pe drum e un intuneric de nu-ti recunosti nici nevasta daca trece pe linga tine.Numai ca eu drept sa va spun in cunostinta de cauza iluminatul public ajuta din cand in cand si niste amarati de invartitori de colac la tractor ca soferi nu le pot spune si atentie aici nu ma refer la toti cei ce conduc asemenea utilaje ci doar la unul singur care fiind pasuit si scos din toate belelele pe care le-a facut pana acuma ce si-a zis el ia sa mai fac una ca si-asa nu se cunoaste nimic dupa celelalte facute si chiar daca o sa se intample ceva are cine ma scoate ca de doar unul sunt eu si am rude la imparatie.
                  Dar ca sa ajungem la ce s-a intamplat azi noapte o sa va povestesc cam ce raliuri facea dumnealui in timpul zilei cand avea agatate dupa tractor si o remorca si o caruta parca ar fi fost sofer din fasa si si-ar fi luat permisul de camionagiu cu remorca  exact din prima zi de gradinita cand impingea jucariile pe dusumea si ca sa nu fie ziua terminata cu bine baietanul fiind cu Bachus in creier ce si-a zis hai s-o fac lata pana dimineata ca doar o viata am si-o borta-n cur si trebuie traita.Eu nu am nimic impotriva petrecaretilor daca sunt in stare sa se duca acasa pe picioarele lor dar cand sunt ambitiosi si se urca la volan si mai fute si o tamponare cu ditai animala de masina care si mort sa fi si tot o vezi in drum asta nu e decat prostie omeneasca si trebuie tratata ca atare pentru ca vedeti voi oameni buni acest personaj de care va povestesc a reusit sa-i futa somnul primarului ca doar e cumnatu sau poate nu ca era treaz si medita,a bagat spaima in toate neamurile ca fugeau ca bezmeticii pe drumuri si ce este mai important e ca se pare ca totul e trecut sub o tacere de mormant ca eu abia abia am reusit sa intru dupa cateva ore bune in posesia informatiei.
                 Eu unul va spun ca sunt de doua ori bucuros unu pentru ca nu au fost si morti si doi pentru ca batranul meu i-a blestemat bine pe cei ce au fost partasi la bataia pe care a incasat-o de la aviatorul in brazda si ii repet ca acest blestem  va tine mult si bine doar daca o sa stie sa-si ceara iertare acolo unde este inmormantat batranul rupand blestemul si e valabila si pentru cel ce a dat ordin ca dosarul sa nu plece din comuna nu de alta dar a promis ca pe tine te lasa la urma ca sa vezi ce au patit ceilalti ca sa sti la ce sa te astepti.
                 Semneaza,
                                 Colegul lui Turcescu.
                 PS.Chiar sunt curios daca Serviciul de Circulatie Bacau a aflat,ma interesez si o sa va spun si voua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu