Postări populare

marți, 9 septembrie 2014

DEBASEFICAREA

               Aceste e cuvantul folosit de Victor Viorel Ponta Prim Ministrul Romanie acu vreo cateva zile.
               Eu unul nu prea am fost pe faza dar auzind-ul ieri din nou intr-o emisiune cand spunea ca odata cu ajungerea lui ca presedinte o sa urmeze o perioada grea de DEBASEFICARE primul gand al meu a fost direct la puscarii,lagare sau munca fortata.Spun aceste lucruri deoarece aceste cuvinte suna a amenintare la adresa celor ce l-au simpatizat pe Basescu sau poate l-au votat sau chiar la persoanele care au fost si sunt de acord cu reforma din justitie ce a dus la condamnarea unora care au furat din banul public.Mie unul nu-mi este frica pentru ca am mai trecut prin astfel de etichetari de la pedelist la basist dar ce te faci cand o mana de tampiti chiar pun botul la vrajeala lui Ponta si in numele legii te salta in miez de noapte si te trimite intr-un centru de reeducare ca sa-ti scoata Basismul din teoaga.
                Asadar domnule Ponta eu unul te sfatui sa-ti vezi de treaba dumitale iar daca vrei sa fi presedintele Romanie te rog frumos sa-ti pui lavariera la piept si sa iesi mataluta pe care post de televiziune vrei la o ora de maxima audienta si sa-ti ceri scuze public pentru aceasta jicnire adusa multora romani din tara in care si dumitale traiesti pentru simplu fapt ca chiar daca sunt Basisti sunt platitori de taxe si impozite care iti asigura tie si altor politicieni traiul de zi cu zi iar cei ce sunt Basisti nu cred ca au etichetat pe vre-un sustinator de-al dumneavoastra ca ar fi Pontist.
                Semneaza,
                                  Un Basist,te oftici.
                PS.Daca unuia ii spui tigan esti considerat rasist si esti tras la raspundere dar daca mie imi spui basist domnule Ponta nu e tot rasism si ar trebui sa fi si tu tras la raspundere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu