Postări populare

marți, 11 septembrie 2012

ANUL SCOLAR 2012-2013

          Din cate stiu eu cu o saptamana inainte de inceperea anului scolar dascalul repartizat pe post ar cam trebui sa se prezinte la post,pana aici toate bune si frumoase insa nu vreau sa fiu pocit dar parca vad cum incep sa fac iar panarama pentru ca uni de prin conducerea invatamantului nu sunt in stare sa trimita un invatator la scoala lui ficiormiu.
          Daca anul trecut a fost o brambureala totala sper ca anul acesta sa nu fiu nevoit sa-l duc pe saracul copil pe la inspectoratul scolar sa aiba domnii de pe acolo grija de el iar in timpul liber poate fac cu el si nitel ore.
          Oricum o anunt de pe acum pe doamna directoare ca eu anul trecut am reusit si mi-am respectat promisiunea facuta in fata dumneaei,drept pentru care anul acesta daca nu se face invatamant ca la carte voi posta lumii intregi toate neregulile inclusiv pe cele de anul trecut.
         Semneaza,
                        Camera ascunsa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu