Postări populare

joi, 27 septembrie 2012

M-AM LUAT DE CINE NU TREBUIA

             Cu vreo  cateva zile in urma am scris ceva despre domnul deputat Banu Mihai fiul satului cel ce lupta pentru modernizarea satului romanesc.Scriam acele randuri deoarece acum patru ani cersea voturile taranului pentru a prinde si el un loc de deputat pentru PNL cu sprijinul primarului din comuna mea un PNL-ist infocat trecut prin focul comunismului.Acu ce sa aud,vezi doamne ca anul acesta vine sa cerseasca iar voturi dar acum vrea sa fie deputat din partea astora cu inima de fier ce s-au format de curand.
             Domnule Banu nu te supara dar mataluta nu prea ai ce cauta prin Lipova deoarece primar e tot ala de acum patru ani iar el s-a sucit si rasucit si tot cu liberalii a ramas nu ca mataluta care ai debarcat,asa ca prietenu tau primar de acu patru ani nu prea cred eu sa te sustina si  sa-ti dea cel putin 800 de voturi  deoarece de sus de la partid o sa primeasca alte ordine pentru alt candidat,drept urmare eu te anunt ca pe Lipova nu cred ca o sa ai mai mult de 150 de voturi.
             Oricum eu unu nu prea ii respect pe politicienii ce sar cu fundu  mai ceva decat atletii de la 100 m.garduri dar daca altul mai bun nu au gasit astia de dreapta o sa te votez numai sa scap dracului de  Copilot si Cacarau.
             Semneaza,
                            Votul asigurat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu