Postări populare

vineri, 7 septembrie 2012

SI EU,SI EU AM FURAT

      Dupa ce domnul Dragnea a fost luat nitel la scuturat de cei de la DNA ce si-au zis cei doi Copilotul si Cacarau, de ce sa sufere saracu singur la torturile basiste aplicate de procurori care ii canta in struna presedintelui,hai si noi ca doar si noi am incitat la furtul din referendum.
      Ce-mi place mie cel mai mult la acest fapt este ca domnul Ponta a spus imediat dupa desfasurare ca acest referendum a fost corect neexistand evenimente sau fraude,asta in contextul ca ei erau siguri ca il vor demite pe presedintele romaniei,dar ce sa vezi,cand roata s-a invartit gresit baietani nu stiu cum sa-si traga chiloti dupa ce au facut caca fara sa se stearga,deci,s-au murdarit.
      Domnilor dragi care ati fraudat,luati-va frumos de manute si impreuna in pas de defilare pe melodia,,Drumurile noastre poate la inchisoare se intersecteaza,,cu pas de defilare inainte MARS din politica romaneasca.
           Semneaza,
                          Catusele de catifea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu