Postări populare

sâmbătă, 15 septembrie 2012

SARACA COMUNA LIPOVA

         Da domnilor si doamnelor cititori,pana acum nu am crezut ca si comuna mea a saracit.Duminica trecuta mergand cu microbuzul la Bacau si neavand ce face mi-am aruncat ochii pe geam exact in dreptul casutei lui dom primar si stupoare pe intreaga pajiste nu era decat o caprita.Si ca sa fiu sigur ca nu sufer de vreo iluzie optica si la intoarcere am facut acelasi lucru adica m-am uitat in ograda omului sa fiu sigur ca nu ma insel.
         Si nu m-am inselat ceea ce am vazut la dus am vazut si la intors,adica aceeasi caprita dar fara cei trei iezi cucuieti,poate cine stie dupa ce se marleste o face si ea vreo trei iezi si-apoi sa vezi tu saraca comuna cu primar bogat.
         Semneaza,
                         Cumatrul din poveste.
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu