Postări populare

duminică, 9 septembrie 2012

UNU CU 7.500.000 DE OAMENI IN SPATE

         Nu este altul decat ministrul cu relatia guvernului la Antena 3 domnul Sova care de vreo doua saptamani sta postat intr-un coltisor pe partea dreapta a paginii de facebook pozat din profil stanga ca din dreapta i se apleaca de la chiaburi si evrei.
         Am tot incercat sa scap de el si tot nu am reusit,se incapataneaza sa stea acolo postat privindu-ma incruntat ca vezi doamne de ce nu am fost la referendum.Asa e domnule ministru eu nu am fost la labareala dumneavoastra dar nici nu stau postat ca fraieru cu doar 850 de like-uri.Eiiiiiii si cu astea spuse domnule Sova stau si ma intreb unde stau cei 5.000.000 de oameni ca vre-un milion si ceva sunt pe moca pe liste,au plecat cumva in occident de nu va dau like ca sa va iasa milioanele sau doar atatia prieteni aveti in partid.
         Semneaza,
                          No like,no share

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu