Postări populare

joi, 6 septembrie 2012

UN ALT PONTA

        Prima reactie pe care am avut-o dimineata in fata televizorului cand l-am vazut pe Ponta cum isi asuma vina pentru neglijenta vorbelor pe care le-a aruncat asupra cancelariei germane a fost sa-mi fac cruce si sa-mi scuip in san sa nu care cumva sa se deoache si sa se ia dracului de altii.
        Domnilor dragi pe cuvantul meu de onoare,eu unul nu as fi crezut ca acest copil razgaiat al politici romanesti are si bun simt si stie sa-si ceara iertare pentru obrazniciile facute.Draga domnule Ponta eu unu nu pot decat sa te felicit pentru scuzele tale in fata nemtilor si sa o tii tot asa deoarece cred ca ti-ai dat seama ca daca neamtu sigileaza caneau,vinul o sa curga numai de la patriarhie si ala sa fim seriosi e bun dar cu taraita.
        Semneaza,
                        Bunul simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu