Postări populare

vineri, 21 decembrie 2012

21 DECEMBRIE ora 22.00

          Normal trebuia sa fie ora de plecare acasa din tura de schimbul doi in sectia de defibrare a fabricii LETEA Bacau dar surpriza in vestiar intra directorul fabricii,inginerul sef al sectiei F8 hartie de ziar plus mesterul care era si secretarul de partid pe sectie.
          Stimati tovarasi tinem sa va aducem la cunostinta ca niste forte ostile vor sa destabilizeze tara,de aceea va rugam daca mergeti acasa sa nu luati in seama de discutiile pe care le veti auzi vizavi de ce se intampla la Timisoara iar dumneavoastra sa fiti pregatiti sa veniti la fabrica la orice ora o sa fiti chemati,daca nu veti primi nici un telefon pana maine cand va incepe tura sa va prezentati la serviciu normal la ora cand incepe tura.
           Dar cand sa ies pe usa aud,Railene tu nu cumva ai fost tragator de Tir sportiv,am intors capul si i-am confirmat,da am fost.Bine baiete mergi acasa si te odihneste ca maine nu se stie daca o sa m-ai ai timp.
          Cam asta a fost mica prelegere a sefilor dupa care normal am plecat acasa,curios a fost faptul ca mesterul care de obicei mergea odata cu noi a ramas la fabrica.
       
         Surpriza cea mare insa era acasa,tatal meu ma astepta cu o sticla de vin pe masa si cu vorbele pe buze gata sa plece direct in urechile mele ciulite,dragul tati sa sti ca pana de Craciun scapam de Ceausescu ai sa vezi or sa vina zile mai bune de acum incolo dar te rog sa nu suflii o vorba acu ia si mananca bea un pahar de vin si hai sa o asteptam pe mata sa vina si ea de la serviciu.Nici nu am apucat sa ma pun la masa si l-am auzit pe tata,manastirea mamii voastre de securisti iar bruiati radioul,m-am ridicat de la masa si m-am dus la el in camera unde statea pe jos in fund cu urechea lipita de difuzorul radioului ascultand Europa Libera,apleacate si asculta imi zise tata si atunci printre paraituri de transmisie am auzit indemnul,romani iesiti la lupta nu va fie frica,dictatorul trebuie dat jos de la conducerea tarii.
           Tata lasa-i dracului pe astia hai sa-ti spun ce au zis sefii de la fabrica sa nu luam de buna tot ce auzim si am inceput sa-i povestesc tot ce mi-au spus sefii la plecare,dar tata om trecut prin viata imi raspunse razand,of dragul tatii si sefilor tai le tataie curul dar daca Ceausescu pica sa-i vezi ce tupeu de libertate or sa-si traga.
           L-am lasat in camera lui sa asculte in continuare iar eu am trecut prin bucatarie raschetand si ultimul pahar de vin si la somn,pentru mine inca nu incepuse revolutia dar urma.
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu