Postări populare

sâmbătă, 1 decembrie 2012

DATORII

          Si uite asa inca o persoana ma face sa scriu pe singurul motiv ca nu are curaj sa-mi spuna in fata daca nu-i comvine de vocabularul meu.
          Draga consateanule tin sa te anunt ca facem parte din aceiasi echipa la injuraturi deoarece asa am fost catalogati de colegul dumitale de alianta,,voi cei care ati venit de la oras nu stiti decat sa injurati,,asa ca te rog frumos daca vrei sa-mi spui ceva spune-mi mie nu la votanti ca nu da bine la electorat si inca ceva,nu stiu cum se face dar ceea ce promiteti nu prea infaptuiti si nici nu o sa infaptuiti pentru ca nu aveti obraz si memoria este prea scurta ca sa va aduceti aminte ca daca imprumutati ceva de la cineva trebuie sa si dati inapoi ceea ce ati luat.
           Semneaza,
                           Un orasean.
           PS.Poate dupa sarbatori va aduceti aminte de datorii,ca am si eu nevoi nu numai voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu