Postări populare

vineri, 7 decembrie 2012

TATA,SA VOTEZI CU USL-ul

                 Iaca cu ce zicere vine fiul meu azi acasa de la scoala,trantindu-mi pe masa o sacosa cu inscriptia USL care avea inauntru doua ziare, un fular si un pix.Si uite asa se procedeaza mai nou pentru a ajunge la putere dai cadoul la copil,copilul vine acasa bucuros si sa fereasca dracu sa-i spui ca tu votezi cu altii ca vezi tu atunci plansete si urlete de-ti vine sa-ti iei campii ca tu nu vrei sa-l ajuti pe nenea ala care i-a dat cadoul,ca nenea ala i-a spus lui,,dute acasa si spunei lui tata sa voteze cu noi ca o sa o duca mai bine in anul care vine,,.
                Da domnilor imi doresc din toata inima sa vi se indeplineasca aceasta dorinta deoarece vreau sa vad cum unii o sa-si franga gaturile in promisiunile electorale,iar eu o sa am de cine sa fac misto.
                Semneaza,
                                SUCCESURI.
                PS.Oricum sunteti mai tari in fulare ca PP-DD.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu