Postări populare

sâmbătă, 22 decembrie 2012

23 DECEMBRIE

              06.00.Gata baieti hai sa-i schimbam pe parlitii aia ca la ce frig a fost azi noapte cred ca le-a inghetat si cacatul in ei,asa am fost desteptati de mesterul nostru.Drept sa va spun nu stiu cand am adormit sau cat am dormit dar singurul lucru care ma interesa era Bucurestiul asa ca l-am intrebat pe mester,domnule maistru ce se aude de la Bucuresti e de bine sau de rau.Lica ramai putin in urma si o sa-ti spun tu esti cel mai pregatit dintre toti,esti singurul care a tras mii de cartuse,te rog sa le verifici la toti armele cand ii lasi in posturi sa aiba inaltatoarele puse la 100m.pentru ca asa o sa aiba norocul sa tinteasca si ei ceva daca cumva o sa fie nevoie,dar sa speram ca nu.
               Dupa ce ca era intuneric bezna mama natura a lasat si o ceata de nu vedeai la cinci metri in fata dar dupa o jumatate de ora reusisem sa-i schimbam pe colegii nostri care pe bune erau inghetati bocna.
               Surpriza insa a aparut pe la ora opt cand ceata incepuse a se ridica iar noi reuseam sa vedem la distante din ce in ce mai mari,dincolo de calea ferata se afla centrala termica Vulcan care asigura caldura la o parte din oras si bine-nteles trebuia sa aiba si un turn de fum dar ceea ce nu stiam noi era ca pe timpul noptii paza acestei fabrici a intrat in subordinea armatei iar tocmai sus in varful turnului statea cocotat un soldat precum o cioara-n par.
               Colegul meu de stalp ION nu o sa-l uit niciodata s-a asejat in cur in dosul pilonului cu arma intre picioare si mi-a zis,Lica daca tu vrei sa scoti capul scoatel dar daca ala e terorist?nu cred i-am raspuns ca daca era terorist pana acum eram curatati,tu nu-ti dai seama ce panorama are ala de acolo de sus,si poti fi sigur ca are in dotare PSL-ul ca prea sta teapan.
                Nu dureaza mult si il vad pe mesterul nostru venind in fuga caciula intr-o mana iar cu cealalta mana  ne facea semn sa ne culcam pe burta,ajungand la noi se pune si el pe burta si incepe sa ne intrebe,ma baieti voi ati vazut ceva suspect, da mestere e unu cocotat pe turnul de la Vulcan presupun ca e lunetist ca nu prea se misca,ai dreptate Lica noroc ca nu ati inceput sa trageti ca altfel erati praf tipul e subofiter am aflat si noi abia acum in centrul de comanda cand s-a prezentat un locotenent de la trupele teritoriale,oricum e de-al nostru de acum voi cu podul si el va sprijina de sus ati inteles,da mestere e bine dar in oras ce se aude e de bine sau de rau,e de bine Lica vedeti-va de treaba in continuare ca poate reusim sa m-ai facem un schimb si atunci o sa va odihniti douasprezece ore.
                 Mesterul pleca si pana la ora dousprezece nu sa m-ai intamplat nimic deosebit decat o masina pe care am oprit-o si am verificat-o si cu aceasta ocazie am primit si noi cate doua seturi de maiouri chinezesti si o sticla de rom,iar dupa ce i-am dat drumul sa plece am inceput sa ne intrebam de unde dracului avea cucoana aia atatea maiouri in portbagajul masinii.
                 Cand a venit schimbul am predat armamentul si munitia si a venit si o veste noua,baieti puteti merge la casele voastre pana la miezul noptii,aveti aici aceste ordine de serviciu care atesta ca sunteti de partea buna a revolutiei,va urez odihna placuta.
                  Si uite asa inca sase ore de dispozitiv au trecut,urma barfa de acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu