Postări populare

miercuri, 12 decembrie 2012

RASPUNS

             Pentru ca niciodata nu am cum sa-i raspund unei persoane in fata deoarece pleaca val vartej dupa ce isi expune parerea o sa fac aceasta treaba din nou in scris chiar daca o sa ia la cunostinta cand o sa citeasca pe facebook-ul de la primarie.
             Draga domnule ce nu sti dumneata este ca eu la revolutie in comparatie cu matale am luptat impotriva unui regim care nu a dat bine la familiile de adevarati liberali si care tinea lumea in frau prin diferite metode,trebuie sa le sti ca doar ai avut o functie care iti dadea puterea sa tai si sa spanzuri deoarece aveai partidul de partea matale.Acu drept sa-ti spun imi pare rau daca dumneata crezi ca se mai poate merge cu para la partid si sa spui,uite domnule ce face ala a lu Raileanu,scrie.
             Da,scriu pentru ca asa cum domn Nastase isi permite sa scrie chiar din puscarie de ce nu mi-as permite sa scriu si eu din libertate ca doar e democratie si trebuie respectata sau cumva ati si luat exemplu de la Ponta ca cine scoate sabia de sabie va muri.
             Si nu in ultimul rand drept sa-ti spun chiar putin imi pasa daca o sa-mi m-ai spui ceva sau nu,deoarece informatiile tot circula si de obicei scriu doar ce este adevarat,ca de prostul adevar graieste,iar daca dumneata crezi ca ai intrat in politica si toata lumea trebuie sa ingenuncheze te-ai inselat amarnic,in ziua de azi politicienii cu obraz raspund cu obrazul nu cu amenintari.
              Semneaza,
                              Acelasi Raileanu Vasile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu