Postări populare

luni, 24 decembrie 2012

24 DECEMBRIE AJUNUL CRACIUNULUI(PENTRU NINA)

             ORA 16.00 Nici nu stiu cum am putut dormi asa de mult si cred ca as mai fi dormit daca soneria de la intrare nu ar suna din cinci in cinci urmata de celebra propozitie,,primiti cu colinduu,,si tata ii primea pe toti nu conta ii primea chiar pe toti cred ca daca ar fi venit si ofiteri de securitate si pe aia iar fi primit,era bucuros se bucura mai ceva ca un copil mic era primul Craciun la liber cum s-ar spune acum .
             -Tata eu am sa plec acum vreau sa trec pe la Nina nu am vazut-o de cand a inceput tot balamucul asta.
             -Auzi chiar dute daca crezi ca ai timp,a trecut pe la noi dar tu dormeai si nu a vrut sa te deranjeze,uite ia-ti bani de salariu i-ai lasat pe frigider cand ai venit,fugi si vezi sa nu intarzii la datorie.
             Am plecat in fuga nu faceam mai mult de zeca minute,iar ea Nina ma astepta dar ma astepta cu o retinere stia ca Ciprica fusese ucis la Bucuresti probabil aflase de la tata si singurul lucru pe care mi l-a spus a fost ai grija de tine Lica,fereste-te nu te avanta deoarece valorezi mai mult viu decat mort,vorbe amestecate cu lacrimi acolo in casa scari a blocului unde statea cu chirie.Am dat sa plec si ea m-a strans de mana ai grija  sa vi sanatos maine dimineata ca daca nu te omor eu cu mainile astea care acum te tin sa nu pleci,si am plecat fara sa-i promit nimic,doar atat,,Craciun fericit,,.
             La ora de intrare in dispozitiv eram prezent si chiar cand ne inmanam unul altuia armamentul am avut o surpriza deosebita doua femei una mai batranica si cealalta mai tinerica s-au apropiat de noi si ne-au intins o sacosa cu de toate,luati baieti si manca,luati si beti ca doar e Craciunul pentru ca nu se stie ce o sa mai fie dar macar voi sa aveti parte de ceva bunataturi ca al meu copil nu se stie daca primeste si el saracul asa ceva  acolo la Oradea unde face saracutul de el armata.Am zis si noi boda prosti ele au raspuns sa fie primit si sa aveti un Craciun fericit,au facut stanga-nprejur si pe aici ti-e drumul.
              Cred ca a fost cel mai adevarat Craciun,primeam colinde din toate partile iar piftelele,carnati,slana si cu vinul din sacosele doamnelor mergeau unse,a fost Craciunul care iti dadea aripi de speranta,a fost un  Craciun facut cu arma in mana pentru libertatea noastra si pentru aducerea spre noi culmi a domnului Iliescu a omului care a stiut sa tina la carma tarii comunistii dar cu alta titulatura,,fesenistii,,aceia care sunt sigur ca au furat revolutia celor ucisi din spatele perdelelor de la COMITETUL CENTRAL.
              A fost un Craciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu