Postări populare

miercuri, 29 august 2012

ACELASI TARAN

          Si s-o instalat chioru dracului,luara-l dracului sa-l ieie de insemnatul dracului si nu ar mai avea ce manca. Asa a inceput ziua mea de munca cu acelasi taran destoinic care cu o zi inainte incercase sa-mi strice ziua,ce-a zis el ia hai sa-l bulversez pa Lica de dimineata ca poate a avut o noapte linistita si sa-i stric eu ziua.
         Norocul meu a fost ca la prima ora cand deschid vine lumea la cumparaturi si nu prea am avut timp sa-i dau replici din alea dure ca sa nu-i tihneasca lui ziua in continuare si vazand ca nu prea il bag in seama si-a luat sticla de vin subsuoara a plecat acasa dar nu pana a nu lasa mesajul sa te duci si tu dracului cu tot cu Basescu tau.
          Asa ca noroc cu programul asta de vara deoarece ma avantajeaza  in loc sa ma duc dracului la pranz merg acasa sa ma relacsez.
            Semneaza,
                            Perechea de draci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu