Postări populare

duminică, 26 august 2012

ECONOMIE LA CURENT

        Pentru ca e criza trebuie sa facem economie si mi se pare ceva normal ca primaria sa ia masuri in aceasta privinta.Acest lucru l-am observat abia sambata noapte cand pe la ora patru dimineata aducandu-mi copilul de la nunta pentru bine meritatul somn am venit acasa pe bajbaite deoarece pe drumurile satesti era o bezna totala.
        Domnule primar daca tot e pe economie de ce ard becurile de la ora 20.00 cand e inca lumina afara si se stang cu o ora inainte de a sosi microbuzul in statie.Acuma ca cetatean eu nu va rog decat sa vorbiti cu electricianul de serviciu sa programeze acel releu in asa fel incat sa lase lumina pana la ora 05.00 cand pleaca microbuzul,nu de alta dar isi rupe dracului vreo baba piciorul prin balastrul trimis de domnul Benea.
        Si daca e vorba de economie da-ti drumul la lumina m-ai tarziu seara ca si asa ii necajeste pe astia tineri care gafaie pe unde apuca.
        Semneaza,
                       Bezna de la ora patru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu