Postări populare

luni, 20 august 2012

SI HARTIA NU-I

          Mi se pare ceva normal sa m-ai lipseasca cate o hartie prin primarie ca doar cu de asta ne stergem la cur,dar sa fie igienica nu de aia tip cerere ca da cu usturimi.Si daca tot e cerere eu dupa intelectul meu ar trebui sa aiba un numar de inregistrare pe la registratura ca sa poata fi usor identificata cand ai nevoie de ea chiar daca e de acum un secol ca doar pisiuri avem[a se citi P.C.].
        Scriu aceste randuri deoarece toti care au cate o problema pe la primarie isi ineaca oful cu cate o bere si dupa aia sa vezi ce e la gura lor.
        Dragi scriptologi vedeti ce e cu hartia ca persoana in cauza stiti voi care, nu curge apa pe Siret sa va spalati la ce a fost la gura lui.Eu unu am incercat sa-i explic ca hartia se gaseste pe undeva dar de vina a fost mutatul de asta iarna si cu  viscolul ce a fost mare lucru sa nu-si fi luat zborul.
        Semneaza,
                       Avionul de hartie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu