Postări populare

joi, 30 august 2012

DISCREDITAREA

             Cand cineva nu se poate pune cu tine din diferite considerente,eu le-as zice ca acele persoane sunt slab pregatite,nu fac altceva decat sa arunce cu noroi in tine.Ce nu-mi place mie e ca persoana care se i-a de dranga mea este prea proasta ca sa gandeasca asa ca i-a lectii de la unu care nu a stiut decat sa cante la si-un sfert si uite asa ce zic ei,lasa ba ca daca nu putem noi o facem ca la securitate si-l atatam pe altu asupra lui.
            Ba fraierilor ce nu stiti voi e ca acea persoana pe care ati pus-o pe umerii mei e prea desteapta ca sa puna botul la mismaltul vostru si ce mi se pare mie e ca boul ala care a facut hartia si a bagat-o in carca mea s-ar putea sa o beleasca putin la rece cu tot cu neamul lui de ratani.
            Semneaza,
                            Doi si-un fix pe voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu