Postări populare

miercuri, 8 august 2012

CINE NE ADUCE PLOAIA

           Nu o sa dau nume dar ceea ce o sa va povestesc este real.Aseara la locul meu de munca stateam de vorba cu un cetatean din sat si ma chinuiam sa-i explic care e treaba cu frontul atmosferic care a adus aceasta seceta pe meleagurile noastre,cand intra doua femei si ce sa vezi in loc sa comande ce au de cumparat se baga-n seama ca curcile pe oua si incep amandoua de-odata sa-mi explice ele care e treaba cu seceta.
           Ce sti tu Lica asta e lasata de la Dumnezeu pentru ca e lumea rea,tu nu vezi cum se cearta chioru cu baietul ala tanar,din cauza asta Dumnezeu nu da ploaie ca e chioru rau si nu lasa si pe altii sa conduca tara,de l-ar lua dracu de chior.
           Va spun drept am tacut,nu am contrazis-o si m-am facut ca am ceva de treaba numai sa nu provoc o isterie daca le spun ca nu au dreptate.
           Acu sunt sigur ca femeile din satul meu au votat DA nu sa-l dea jos pe Basescu ci ca sa stea calare pe nori ala tanaru care aduce ploaia.
           Semneaza,
                           Omul care aduce ploaia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu