Postări populare

marți, 7 august 2012

BLATISTUL

                    Pentru ca politica din Romania in ultima perioada este ca si fotbalul din liga lui Mitica unul din secunzii echipei USL,reporter  la Antena 3 a iesit la rampa dimineata in direct,anuntand schimbarile din echipa lui Ponta la pauza meciului cu Basi tipand in gura mare, v-am spus eu voua ca ministrul Rus e blatist,mi-am dat seama de cand a spus numarul corect de votanti din Romania ca el tine cu ursu, nu vedeti de asta nu putem inscrie si Basi ne conduce la pauza.
                    Ce nu intelege acel domn de la Antena 3 e ca in politica romaneasca sunt si politicieni cat de cat onesti.Eu unu il respect pe domnul Rus de hotararea sa cum il respect si pe primarul de Baia Mare pentru corectitudinea voturilor din orasul dumnealui si ii voi respecta pe toti politicieni care vor sa tina cu tara si nu cu hotii.
                  Semneaza,
                                 Blatul de tort

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu