Postări populare

sâmbătă, 18 august 2012

VORBE GRELE

       Acu aflu si eu de cand am inceput sa scriu ca cica acolo unde s-a latit idilul comunei mele adica unde si-a construit casa ar fi existat si un nemultumit,acu eu nu am de unde dracu sa stiu nemultumirile tuturor razesilor dar cica se pare ca vreo doi razesi au primit in schimbul bucatilor de pamant de pe langa idil niste pamant mai bun.Pana aici toate bune si frumoase daca respectabilul nostru idil ar fi dat din pamantul mostenit de la tatsu,da cica pamantul dat la schimb ar fi din pamantul comunal si taman de-aici a plecat marul discordiei adica lu ala ii dai pamant gras si mie scaieti.
       Si uite asa se regrupeaza razesii in pamantul comunal nu cu stanjenul ci cu hapca ca ce dracu daca sunt sef sunt si-n curu gol.
      Semneaza,
                      Cadastrasul comunal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu