Postări populare

duminică, 8 iulie 2012

CUM SE PUTEA TERMINA MAI REPEDE DOMNULE PONTA

        Daca actualul prim ministru ar fi avut sange-n cardan macar jumatate din cat a avut domnul Iliescu la revolutie nu ar mai fi facut atata zarva in politica romaneasca pentru revocarea lui Basi de la presidentie ci ar fi putut foarte simplu sa dea o ordonanta de urgenta prin care se aducea condamnarea la moarte,se judeca,se executa si se abroga.Da el nu,cica o ia pe cale constitutionala care nu este recunoscuta de marile puteri,care o sa ne-o traga dupa demiterea lui Basi de nu o sa stim cum ne cheama.Dar asa e olteanu cand ajunge sef intai i-o trage lui ce la numit.Pacat de cei 22 de ani in care am crezut ca luptand in revolutie voi avea parte de democratie si de oameni politici care vor lupta pentru popor si tara.Imi pare rau ca mi-am riscat viata in revolutie[degeaba pentru ca nu am certificat de revolutionar] pentru niste tampiti care acum sunt la conducerea tarii si care calca in picioare totul numai petru simplu fapt ca trebuie sa fie cocotat in cele mai inalte scaune.Sa va fie rusine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu