Postări populare

luni, 9 iulie 2012

TRACTORISTUL SUPERSONIC

         Dupa ce a cochetat cu doua rasturnari si un autobuz zgariat baiatul vesel a incercat si azi sa vada cum e sa te urci putin afumat la volanul tractorului,dar ce sa vezi,prima actiune a esuat deoarece omul legii a binevoit sa-l arunce in carlinga si sa-l duca cu tot cu atelaj acasa.Pana aici toate bune si frumoase numai ca scapat putin de sub observatie aviatorul nostru sare in carlinga tractorului si pe-aici tie drumul,adica DJ401 cu remorca cu tot si fiare dupa el.Si totusi cu putina munca de lamurire tractoristul supersonic reuseste si a doua oara sa plece acasa cu tractorul cam cum se pisa boul si sa se linisteasca datorita omului legii care reuseste sa-i confiste jucaria.Stimati cititori ceea ce am scris nu este scenariu de film ci o tragica intamplare petrecuta in satul meu si de aceea va sfatuiesc sa fiti atenti pe unde circulati deoarece m-ai avem si asemeea specimene care sub protectia unuia care i-a acoperit multe greseli se crede zmeul zmeilor.
         P.S.As fi pus filmarea pe NET dar ma gandesc ca viitorul unui om poate fi schimbat asa ca am sters-o iar eu nu prea sunt razbunator de felul meu,dar domnule care tot ii dosesti greselile ia si tu putina atitudine pana nu e prea tarziu[fereasca Dumnezeu de un accident cu victime]atunci sa vezi tragedie.
         SEMNEAZA Prostul familiei,acum nu stiu care e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu