Postări populare

luni, 23 iulie 2012

TREBUIE SA DATI BANII INAPOI

           Inca nu sunt in totalitate la curent cu ultima barfa din comuna dar se pare ca sunt niste familii care trebuie sa dea banii inapoi de la ajutorul social.Uite aici treaba nu e corecta si pentru acest lucru eu le spun acelor persoane sa nu dea nici un ban inapoi deoarece vina nu este a lor ci a celor ce i-au ajutat sa intocmeasca acel dosar de ajutor social.Scriu aceste randuri deoarece azi am fost urechit de o doamna care s-a luat de viata mea precum ca eu am acuzat-o de intocmire de dosare false.Doamna draga nu citi pintre randuri,citeste cu atentie ceea ce am scris si dupa aceea fa afirmatii,iar in privinta acelora ce trebuie sa inapoieze banii eu ii sfatui sa nu dea nici un ban inapoi deoarece cine a intocmit dosarul ,cine la vizat si cine mama dracului l-a aprobat sa puna mana de la mana si sa acopere paguba.
           P.S.Stimati functionari publici nu aruncati vina pe cei ce descopera o neregula si o publica,aruncati vina pe cel ce va spune sa faceti acel lucru sub promisiunea ca nu vi se poate imputa ceva pentru ca acel cineva nu este Dumnezeu ci o fiinta umana care este supusa greselilor.
                  Si inca ceva cand faci un bine unui om uitate intai daca esti in temeiul legii si dupa aceea ajutal pentru ca altfel iti risti cariera degeaba si e pacat.
                  Semneaza Urechea Ciufulita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu