Postări populare

miercuri, 11 iulie 2012

DE CE VA PLANGETI OAMENI BUNI?

        De ce va plangeti oameni buni,si inca unde,la mine.Da asa este,au venit la mine sa-mi spuna ca la islazul de la Satu Nou nu curge apa la uluc deoarece cei ce au sapat santul nu l-au sapat decat de o pana de harlet si din cauza asta teava de la izvor este deasupra apei.Mai oameni buni,eu daca as fi lucrat acolo poate ati fi avut apa la uluce,dar daca tot stiti ce este de facut puneti mana pe harlete si apucativa de sapat asa cum stiti voi iar daca nu puneti mana de la mana si platiti pe alti.Dar eu va dau un sfat gratis,mergeti voi putin la APIA si faceti o sesizare precum ca nu sunteti multumiti si ei cei de la APIA poate o strang nitel cu usa pe concesionara terenului sa va dea drumu la apa.Eu va cred dar ce sa va fac daca v-ati legat la cap fara sa va doara dati cu piramidoane ca oricum primaria nu cred ca se m-ai implica,ei s-au asigurat pentru patru ani,dar stati asa ca va pot sfatuii unde sa apelati,vedeti ca ati votat bine si aveti consilieri locali prin zona poate pot face ei ceva.Eu va urez mult noroc si apa din belsug.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu