Postări populare

duminică, 1 iulie 2012

TAMPITELUL

               Doar asa pot sa-l cataloghez pe cel ce a aruncat cu vorbe grele in stanga si-n dreapta poate poate asa o sa reuseasca sa ma discrediteze.Mai tampitelule tin sa te anunt ca eu nu am fost dat afara din invatamant pe motiv ca am batut copii din scoli iar de boala mea sa nu te iei pentru ca eu nu ti-o doresc,dar ai grija cum iti traiesti viata ca aceasta boala nu se face numai de la alcool,aceasta boala are mai multe metehne.Asa ca daca vre-o data te mai iei de sula mea s-ar putea sa ne vedem in alta parte pentru a partaja calomnierea,vezi-ti de munca pe care o prestezi,fa-o cinstit,poartate ca un om cinstit si rezolvati datoriile fata in fata nu pe la colturi fara ca persoana barfita sa fie de fata,asta asa ca sa poti intra si tu in randul oamenilor.
               P.S.Sper ca iti ajung patru ani pentru a medita la cele scrise de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu