Postări populare

marți, 3 iulie 2012

LICA,OPRESTETE.

           Asa am fost astazi abordat de o persoana de bine din satul meu.Eu ii multumesc pentru sfatul  dat si pentru intentia acestuia de a ma sfatui sa ma pun la adapost sa nu cumva sa patesc ceva ca e pacat de mine deoarece am familie.Si uite asa a inceput sa-mi spuna sa am grija ce vorbesc,ce scriu,despre cine scriu,despre ce scriu deoarece intr-o buna zi o sa iau o mama de bataie asa cum a luat-o si tatal meu.Oricum i-am multumit omului pentru sfatul dat si nu am putut decat sa-i raspund asa,,voi continua sa vorbesc si sa scriu atata timp cat voi traii deoarece deocamdata traim intr-un stat democrat unde avem dreptul sa ne spunem parerile,atat cele de bine cat si cele de rau.Iar pentru cei ce vor sa se bata cu mine ii sfatuii sa se apuce de scris pe blogul meu la capitolul comentarii,dar atentie,voi raspunde frumos numai la cei ce au curajul sa-si dea identitatea,ca pentru ceilalti apelez la vocabularul de la taranoaia.Va multumesc domnilor taranii care imi vreti binele si Dumnezeu sa va dea sanatate si ani de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu