Postări populare

miercuri, 25 iulie 2012

EU VARA NU VOTEZ

          Chiar imi pare rau dar nu am ce face,trebuie sa stau acasa cu dranga-n sus sa ma odihnesc pentru ca lucrez isdemii de ore pe temiri ce si asta din cauza unor ciufuti care au scaunul de parlamentar lipit de cur cu aracet de la revolutie incoace.De cand cu demiterea lui Basescu nu am m-ai vazut indivizi care sa manance stiti voi ce cu polonicul[in special cei cu doua sarme si cu bile la un capat]despre o singura persoana care a furat o tara intreaga.Singurul lucru pe care mi l-as dori ar fi sa pot prinde Duminica la pescuit pestisorul de aur si sa-mi indeplineasca o singura dorinta..sa-i transforme de toti politicieni care si-au bagat degetele in mierea de albine in cacati cu mot ca sa-i manance caini hingheri,pentru ca numai asa se poate curata tara de puslamale.Doamne-ajuta si fir intins Duminica.
                 Semneaza:
                         Votantul prin neprezentare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu