Postări populare

joi, 19 iulie 2012

TATAAAAAAA! N-AM SCAPAT DE COMUNISTI

        In 1989 tatal meu Dumnezeu sa-l ierte era cel mai fericit om deoarece scapase de cosmarul rosu,acel rosu care l-a tarat de copil prin aresturile securitatii.Dar ce sa vezi dupa 20 de ani din cauza detergentului capitalist acel rosu s-a decolorat si s-a transformat in galben,secerea s-a indreptat si s-a transformat in sageata,iar toti acei UTC-isti sau membrii de partid s-au transformat in liberali.Nu credeam ca o sa ajung sa traiesc si eu acele timpuri comuniste cu liberalii la putere.Imi pare rau pentru seniorii partidului liberal care m-ai apuca sa vada cum este condus partidul liberal de comunisti,cu aceleasi metode securiste.Ups am uitat ca la butoane e Voiculescu iar cei cu functiile de conducere sunt papusile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu