Postări populare

luni, 30 iulie 2012

UNDE SUNT USL-isti de pe FACEBOOK

           In ultima saptamana inclusiv pana aseara tarziu facebook-ul era plin de uselisti care se intreceau pe sine in a posta tot felul de lozinci,tot felul de poze care m-ai de care m-ai desucheate si totul pentru a merge la vot sa-l dam jos pe BASESCU.Si azi nimic nici unul care sa iasa l-a raport si sa spuna tradare tradare de trei ori tradare,nesimtiti au stat acasa,nu au vrut sa vina la vot.Eu unul nu am venit la vot deoarece pe facebook in coloana din dreapta era postata o poza cu BASESCU si cu urmatoarea zicere:veniti la vot sa i-o tragem in bot,iar eu m-am luat gresit dupa ei si nu m-am dus la vot ca sa le-o trag in bot.
         Semneaza:
                        Croseul de stanga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu